DNB kritisk til kundeundersøkelse – mener navneforvirring kan være årsak til svak kåring
DNBs kapitalforvaltning får svakest poengscore i årets Norsk kundebarometer. DNB tror en grunn for det svake resultatet er at undersøkelsen bruker et navn DNB selv ikke har brukt på flere år.
![Kommunikasjonsrådgiver i DNB, Vidar Korsberg Dalsbø. | Foto: DNB](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/13143229/8b0za9/ALTERNATES/schema-16_9/vidar-korsberg-dalsb-3_6514991173_o-1728x1152.jpg)
DNB Kapitalforvaltning kommer dårligst ut av selskapene fra finansbransjen i årets Norsk kundebarometer. DNB stiller seg spørrende til hvorfor undersøkelsen fortsatt bruker et navn DNB selv ikke har brukt på flere år.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Tross DNB-turbulens topper Sbanken kundetilfredskåring
For abonnenter