JBF endrer visuell profil etter ny kundeavtale
I fjor lanserte JBF en samarbeidsavtale med Revisorforeningen – som den første kundegruppen utenfor jernbanefamilien. Nå endrer JBF visuell profil for å reflekter nye og gamle kundegrupper.
![Konsernsjef i JBF, Helge Dalen, og markedsdirektør i JBF, Ole Gjuv Pedersen. | Foto: JBF / PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14852721/uxc63n/ALTERNATES/schema-16_9/Helge%2520Dalen%2520og%2520Ole%2520Gjuv%2520Pedersen.jpg)
JBF har utviklet ny visuell profil med en oppdatert logo og tilhørende kommunikasjonskonsept.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
JBF: Forventer økte kostnader til skadeoppgjør i 2023
For abonnenter
JBF ønsker nullresultat på forsikring
For abonnenter