Aurskog Sparebank: – Forstår at kundene oppleves som de viktigste bærekraft-driverne
BDOs handelsundersøkelse viser at kun tre prosent opplever at krav fra banken er en drivkraft for bærekraftig utvikling av egen virksomhet.
![BÆREKRAFT: – Som bank skal vi forsikre oss om at bedriftene har en god tilnærming til bærekraftig utvikling, hvilket vi da i veldig stor grad får bekreftet, sier kommunikasjons- og markedssjef Helene Enger Skjønnhaug i Aurskog Sparebank.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14229631.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Helene%2520Enger%2520Skj%25C3%25B8nnhaug1.jpg)
Mer enn 6 av 10 handelsvirksomheter svarer i undersøkelsen at det er kundene som stiller størst krav til bærekraftig utvikling hos bransjen i Norge. Langt færre svarer at det er ansatte eller leverandører som utfordrer virksomhetene på bærekraft.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.