Aurskog Sparebank: – Forstår at kundene oppleves som de viktigste bærekraft-driverne

BDOs handelsundersøkelse viser at kun tre prosent opplever at krav fra banken er en drivkraft for bærekraftig utvikling av egen virksomhet. 
BÆREKRAFT: – Som bank skal vi forsikre oss om at bedriftene har en god tilnærming til bærekraftig utvikling, hvilket vi da i veldig stor grad får bekreftet, sier kommunikasjons- og markedssjef Helene Enger Skjønnhaug i Aurskog Sparebank.
BÆREKRAFT: – Som bank skal vi forsikre oss om at bedriftene har en god tilnærming til bærekraftig utvikling, hvilket vi da i veldig stor grad får bekreftet, sier kommunikasjons- og markedssjef Helene Enger Skjønnhaug i Aurskog Sparebank.

Mer enn 6 av 10 handelsvirksomheter svarer i undersøkelsen at det er kundene som stiller størst krav til bærekraftig utvikling hos bransjen i Norge. Langt færre svarer at det er ansatte eller leverandører som utfordrer virksomhetene på bærekraft.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også