DNB stakk av med to sponsorpriser

Sponsor- og eventforeningen delte ut sine priser i en digital prisutdeling onsdag.
VANT: DNB stakk av med priser for #huninvesterer og årets julehilsen DNB - Sølvguttene. | Foto: PR/DNB
VANT: DNB stakk av med priser for #huninvesterer og årets julehilsen DNB - Sølvguttene. | Foto: PR/DNB

Det var i alt 13 priser som skulle deles ut i forskjellige kategorier, og vinnerne ble kåret av to juryer som har tatt for seg henholdsvis sponsorater og eventer, skriver kampanje på sine sider.

DNB vant to priser. De vant i kategoriene «Årets idrettssponsor» og «Årets kultursponsor», for kampanjene #huninvesterer og årets julehilsen DNB - Sølvguttene.

Kampanje skriver at det var sponsorsjef Tina Wesselsen som tok imot prisen for årets idrettssponsor, utenfor DNBs lokaler i barcode.

– Dette blir gøy å gi til laget. Hjertelig takk. Jeg må takke dere i bransjen for å samle bransjen og inspirere til læring og deling, og ikke minst partnere, byrået vårt, kolleger og kunder som har tatt dette så godt imot. Takk til vinnerlandslaget og de helt rå kvinnene vi jobber med, sa Wesselsen da hun fikk overlevert prisene, ifølge kampanje.

Gjensidige Forsikring ASA tok også med seg en pris. Selskapet vant «Årets internevent» med navnet «Jakten på ilden».

Sparebank1 Nord-Norge var en av åtte bærekraftambassadører som delte prisen «Årets sponsorat» med fotballklubben FK Bodø/Glimt.

Prat mellom ansatte i DNB og Sbanken kan utløse millionbot

Disse ble kjøpt av DNB – slik har det gått 

DNB åpner for å videreføre Sbanken-navnet 

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også