FinansWatch

I Skue Sparebank har de tro på den gode, gammeldagse telefonsamtalen

DIGITALISERING VS. FILIALER: Et heldigitalt kundeforhold vil aldri bli løsningen for Skue Sparebank. – Vi håndterer noe av det viktigste i folks liv. Da er det fint å snakke med ekte folk, ikke en eller annen cyberløsning, sier administrerende banksjef Hans Kristian Glesne til FinansWatch.

Administrerende banksjef Hans Kristian Glesne i Skue Sparebank mener både bank og kunder tjener på de digitale løsningene, så lenge det kombineres med personlig rådgivning gjennom fysiske kundemøter. | Foto: Per Skøien/Skue Sparebank
I denne artikkelserien ser FinansWatch på digitalisering versus fysiske lokaler i banksektoren, og om koronapandemien har satt en fortgang på digitaliseringsprosesser der kravet fra kundene tidligere har vært fysisk kundekontakt. Se faktaboks for ytterligere informasjon.

Glesne er helt tydelig på at bankens fysiske filialer og den fysiske kundekontakten ikke er overflødig, og at koronapandemien ikke har motbevist dette.

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger