I Skue Sparebank har de tro på den gode, gammeldagse telefonsamtalen

DIGITALISERING VS. FILIALER: Et heldigitalt kundeforhold vil aldri bli løsningen for Skue Sparebank. – Vi håndterer noe av det viktigste i folks liv. Da er det fint å snakke med ekte folk, ikke en eller annen cyberløsning, sier administrerende banksjef Hans Kristian Glesne til FinansWatch.
Administrerende banksjef Hans Kristian Glesne i Skue Sparebank mener både bank og kunder tjener på de digitale løsningene, så lenge det kombineres med personlig rådgivning gjennom fysiske kundemøter. | Foto: Per Skøien/Skue Sparebank
Administrerende banksjef Hans Kristian Glesne i Skue Sparebank mener både bank og kunder tjener på de digitale løsningene, så lenge det kombineres med personlig rådgivning gjennom fysiske kundemøter. | Foto: Per Skøien/Skue Sparebank
I denne artikkelserien ser FinansWatch på digitalisering versus fysiske lokaler i banksektoren, og om koronapandemien har satt en fortgang på digitaliseringsprosesser der kravet fra kundene tidligere har vært fysisk kundekontakt. Se faktaboks for ytterligere informasjon.
Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også