FinansWatch

Under koronapandemien har Handelsbanken erfart at norske banker og kunder er på et digitalt toppnivå

For Handelsbanken betyr digitalisering mer spennende og utviklende jobber for rådgiverne. Det forteller Kommunikasjonsdirektør Lars N. Sæthre i Handelsbanken til FinansWatch. – For oss som bank betyr det at vi kan bruke folkene våre på det som virkelig betyr noe for kundene. Ikke rutinemessig ekspedisjon, men verdifull rådgiving og service, sier han.

– For banken betyr digitalisering av banktjenester data, effektivitet og mer fornøyde kunder, sier kommunikasjonsdirektør Lars N. Sæthre i Handelsbanken. Pressefoto: Bård Gudim

I denne artikkelserien ser FinansWatch på digitalisering versus fysiske lokaler i banksektoren, og om koronapandemien har satt en fortgang på digitaliseringsprosesser der kravet fra kundene tidligere har vært fysisk kundekontakt. Se faktaboks for ytterligere informasjon.

Sæthre trekker frem tre ting som banken har lært de siste ukene.

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Monner Crowd skifter navn til Monio

– Det var en lykkelig skilsmisse som begge parter så at var nødvendig med tanke på de ulike satsingsområdene crowdfunding og bankprodukter for gründer, sier administrerende direktør i Monio, Marius Dybdahl.

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch