FinansWatch

Spareskillingsbanken: – Korona har ikke gjort fysisk kundekontakt overflødig

FILIALER VS. DIGITALISERING: Kenneth Engedal, administrerende banksjef i Spareskillingsbanken, understreker samtidig at digitalisering av banktjenester betyr mindre rutinearbeid for de ansatte. – Dermed får de bedre anledning til å gå i dybden i den enkelte rådgiversituasjon, sier han til FinansWatch.

Koronapandemien gjorde at både banksjef, ansatte og kunder i Spareskillingsbanken raskt måtte tilpasse seg en annerledes hverdag med utstrakt brukt av digitale kommunikasjonsmidler. | Foto: Spareskillingsbanken

Engedal påpeker også at mange av de digitale løsningene er effektive og tidsbesparende for kundene. Han er sikker på at hele samfunnet tjener på økt digitalisering.

– Banken får effektivisert en rekke tidkrevende rutiner, og kunden kan utføre stadig flere tjenester både hvor-som-helst og når-som-helst, sier han og fortsetter:

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Gjensidige med eierskifteforsikring på bil

Forsikringsselskapet følger etter eierskifteforsikring på bolig, og tilbyr nå en pilot til utvalgte bilforhandlere som skal sikre handelen fra forhandler til privatpersoner.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch