Spareskillingsbanken: – Korona har ikke gjort fysisk kundekontakt overflødig

FILIALER VS. DIGITALISERING: Kenneth Engedal, administrerende banksjef i Spareskillingsbanken, understreker samtidig at digitalisering av banktjenester betyr mindre rutinearbeid for de ansatte. – Dermed får de bedre anledning til å gå i dybden i den enkelte rådgiversituasjon, sier han til FinansWatch.
Koronapandemien gjorde at både banksjef, ansatte og kunder i Spareskillingsbanken raskt måtte tilpasse seg en annerledes hverdag med utstrakt brukt av digitale kommunikasjonsmidler. | Foto: Spareskillingsbanken
Koronapandemien gjorde at både banksjef, ansatte og kunder i Spareskillingsbanken raskt måtte tilpasse seg en annerledes hverdag med utstrakt brukt av digitale kommunikasjonsmidler. | Foto: Spareskillingsbanken

Engedal påpeker også at mange av de digitale løsningene er effektive og tidsbesparende for kundene. Han er sikker på at hele samfunnet tjener på økt digitalisering.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også