FinansWatch

Spareskillingsbanken: – Korona har ikke gjort fysisk kundekontakt overflødig

FILIALER VS. DIGITALISERING: Kenneth Engedal, administrerende banksjef i Spareskillingsbanken, understreker samtidig at digitalisering av banktjenester betyr mindre rutinearbeid for de ansatte. – Dermed får de bedre anledning til å gå i dybden i den enkelte rådgiversituasjon, sier han til FinansWatch.

Koronapandemien gjorde at både banksjef, ansatte og kunder i Spareskillingsbanken raskt måtte tilpasse seg en annerledes hverdag med utstrakt brukt av digitale kommunikasjonsmidler. | Foto: Spareskillingsbanken

Engedal påpeker også at mange av de digitale løsningene er effektive og tidsbesparende for kundene. Han er sikker på at hele samfunnet tjener på økt digitalisering.

– Banken får effektivisert en rekke tidkrevende rutiner, og kunden kan utføre stadig flere tjenester både hvor-som-helst og når-som-helst, sier han og fortsetter:

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger