DNB vil hjelpe generasjon Z inn i voksenlivet

– Den unge kundegruppen utfordrer oss til å stadig tenke nytt, sier Ingjerd Blekeli Spiten i DNB. Banken har flere fremgangsmåter for å tiltrekke generasjon Z. 
LEDER FOR PERSONMARKEDET I DNB: Ingjerd Blekeli Spiten
LEDER FOR PERSONMARKEDET I DNB: Ingjerd Blekeli Spiten

På DNBs hjemmeside rett før påske ser man blant bilder av bygninger og blomster også bilder av mennesker av alle kjønn, i alle aldersgrupper. Muligens er det et virkemiddel de bruker for å fremstå allsidige. FinansWatch ville gå nærmere inn på hvordan Norges største bank spesifikt jobber for å nå de unge. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også