Jakten på generasjon Z: Sparebank 1 SMN ser stort behov for fysisk rådgivning

Selv om de unge kundene vektlegger det digitale, merker leder for marked og digitalt salg i i Sparebank 1 SMN, Bodil Andersen, at det fortsatt er en stor etterspørsel for fysisk rådgivning i banken. 
STORE HENDELSER: Bodil Andersen, leder for marked og digitalt salg i i Sparebank 1 SMN, forteller unge mennesker fortsatt ønsker fysisk rådgivning ved store livshendelser. | Foto: Sparebank 1 SMN
STORE HENDELSER: Bodil Andersen, leder for marked og digitalt salg i i Sparebank 1 SMN, forteller unge mennesker fortsatt ønsker fysisk rådgivning ved store livshendelser. | Foto: Sparebank 1 SMN

De unge bankkundene er opptatt av gode og enkle digitale løsninger, mener leder for marked og digitalt salg, Bodil Andersen i Sparebank 1 SMN. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også