Jakten på generasjon Z: Sparebank 1 SMN ser stort behov for fysisk rådgivning
Selv om de unge kundene vektlegger det digitale, merker leder for marked og digitalt salg i i Sparebank 1 SMN, Bodil Andersen, at det fortsatt er en stor etterspørsel for fysisk rådgivning i banken.
![STORE HENDELSER: Bodil Andersen, leder for marked og digitalt salg i i Sparebank 1 SMN, forteller unge mennesker fortsatt ønsker fysisk rådgivning ved store livshendelser. | Foto: Sparebank 1 SMN](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14117022.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Bodil%2520Andersen%2520SMN.jpg)
De unge bankkundene er opptatt av gode og enkle digitale løsninger, mener leder for marked og digitalt salg, Bodil Andersen i Sparebank 1 SMN.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.