SoMe-leder i Gjensidige tror de som ikke lykkes med videoinnhold vil havne bakpå

Fagansvarlig for sosiale medier i Gjensidige, Elin Mariel Dahl, mener plattformer som hovedsakelig skal treffe den yngre generasjonen kan være utfordrende. 
VÆRE SYNLIG: Fagansvarlig for sosiale medier i Gjensidige, Elin Mariel Dahl, mener det er veldig viktig for bedrifter å være godt synlig i sosiale medier. | Foto: Gjensidige
VÆRE SYNLIG: Fagansvarlig for sosiale medier i Gjensidige, Elin Mariel Dahl, mener det er veldig viktig for bedrifter å være godt synlig i sosiale medier. | Foto: Gjensidige

Å være synlig i sosiale medier er viktig for bedrifter og i følge Dahl befinner Gjensidige seg på flere plattformer som blant annet Facebook, Instagram, LinkedIn og Tik Tok.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også