Derfor er kunders tillit til norske banker svekket
Ifølge Finn Erik Kolnes i Accenture Norge har banken digitalisert seg for å posisjonere seg i konkurransebildet, og glemt hva kundens behov er. – Bankene har god mulighet til å bli kjent med kunden gjennom det digitale, og bør i større grad vise at de er interessert i at kunden skal bygge et bærekraftig og godt økonomisk liv, sier han til FinansWatch.
![Foto: Pressebilde(r)](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12797295.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Accenture%2520Finn%2520Erik%2520Kolnes.jpg)
Finn Erik Kolnes, strategidirektør for finanssektoren i Accenture Norge, tror det er flere grunner til at kundenes tillit til norske banker er svekket.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Tillit er den viktigaste verdien i bank og finans
For abonnenter