Derfor er kunders tillit til norske banker svekket

Ifølge Finn Erik Kolnes i Accenture Norge har banken digitalisert seg for å posisjonere seg i konkurransebildet, og glemt hva kundens behov er. – Bankene har god mulighet til å bli kjent med kunden gjennom det digitale, og bør i større grad vise at de er interessert i at kunden skal bygge et bærekraftig og godt økonomisk liv, sier han til FinansWatch.
Foto: Pressebilde(r)
Foto: Pressebilde(r)

Finn Erik Kolnes, strategidirektør for finanssektoren i Accenture Norge, tror det er flere grunner til at kundenes tillit til norske banker er svekket.  

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også