FinansWatch

Eika Alliansen har blitt kåret til banken med best kundeservice

Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks. Denne indeksen kårer vinnere i blant annet kategoriene bank og forsikring.

Konsernsjef Hege Toft Karlsen i Eika Alliansen. | Foto: Eika Gruppen

Eika Alliansen har blitt kåret til banken med best kundeservice i 2020.

«Årets kundeservice 2020 er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer årlig. De har 160 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice,» skriver Eika i pressemeldingen.

KSindeks kårer vinnere i kategoriene Bank, Forsikring, Telefoni, Bredbånd, TV-signaler, Reise, Åpen klasse, og i år en Koronapris.

Innen forsikring var det If som stakk av med seieren denne gangen.

«Vår ambisjon er å være best på kundeservice, og denne prisen viser at vi er på rett vei. Men det å være god på kundeservice er en kontinuerlig og tidkrevende jobb. Vi vil derfor fortsette å arbeide for at kundene våre skal være de mest fornøyde og få den beste hjelpen og rådgivningen vi kan tilby,» skriver Eika i meldingen.

Generalforsamlingen stemte nei til børsnotering av Eika Forsikring 

Eikas avtale med TietoEVRY er signert 

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch