Eika Alliansen har blitt kåret til banken med best kundeservice

Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks. Denne indeksen kårer vinnere i blant annet kategoriene bank og forsikring.
Konsernsjef Hege Toft Karlsen i Eika Alliansen. | Foto: Eika Gruppen
Konsernsjef Hege Toft Karlsen i Eika Alliansen. | Foto: Eika Gruppen

Eika Alliansen har blitt kåret til banken med best kundeservice i 2020.

«Årets kundeservice 2020 er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer årlig. De har 160 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice,» skriver Eika i pressemeldingen.

KSindeks kårer vinnere i kategoriene Bank, Forsikring, Telefoni, Bredbånd, TV-signaler, Reise, Åpen klasse, og i år en Koronapris.

Innen forsikring var det If som stakk av med seieren denne gangen.

«Vår ambisjon er å være best på kundeservice, og denne prisen viser at vi er på rett vei. Men det å være god på kundeservice er en kontinuerlig og tidkrevende jobb. Vi vil derfor fortsette å arbeide for at kundene våre skal være de mest fornøyde og få den beste hjelpen og rådgivningen vi kan tilby,» skriver Eika i meldingen.

Generalforsamlingen stemte nei til børsnotering av Eika Forsikring 

Eikas avtale med TietoEVRY er signert 

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også