Eika Alliansen har blitt kåret til banken med best kundeservice
![Konsernsjef Hege Toft Karlsen i Eika Alliansen. | Foto: Eika Gruppen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12141283.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Hege%2520Toft-Karlsen.png)
Eika Alliansen har blitt kåret til banken med best kundeservice i 2020.
«Årets kundeservice 2020 er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer årlig. De har 160 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice,» skriver Eika i pressemeldingen.
KSindeks kårer vinnere i kategoriene Bank, Forsikring, Telefoni, Bredbånd, TV-signaler, Reise, Åpen klasse, og i år en Koronapris.
Innen forsikring var det If som stakk av med seieren denne gangen.
«Vår ambisjon er å være best på kundeservice, og denne prisen viser at vi er på rett vei. Men det å være god på kundeservice er en kontinuerlig og tidkrevende jobb. Vi vil derfor fortsette å arbeide for at kundene våre skal være de mest fornøyde og få den beste hjelpen og rådgivningen vi kan tilby,» skriver Eika i meldingen.
Generalforsamlingen stemte nei til børsnotering av Eika Forsikring
Relaterte artikler
Eika Alliansen har Norges mest fornøyde bedriftskunder
For abonnenter