If stolte av kundeservicepris i sterk konkurranse – krever fullt fokus

Tove Skarsheim mener at forsikringsbransjen generelt gjør det svært godt på kundeservicesiden, og trekker frem at både Frende og KLP er sterke konkurrenter. – Våre konkurrenter i forsikring jobber veldig hardt med å få til det samme og det er veldig mange gode kundesenter på de ulike forsikringsselskapene, sier hun til FinansWatch.
Foto: If
Foto: If

If Skadeforsikring har ifølge en melding vunnet Kundeserviceprisen 2020, som er en årlig kåring fra Kantar basert på undersøkelsen KSindeks.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også