If stolte av kundeservicepris i sterk konkurranse – krever fullt fokus
Tove Skarsheim mener at forsikringsbransjen generelt gjør det svært godt på kundeservicesiden, og trekker frem at både Frende og KLP er sterke konkurrenter. – Våre konkurrenter i forsikring jobber veldig hardt med å få til det samme og det er veldig mange gode kundesenter på de ulike forsikringsselskapene, sier hun til FinansWatch.
![Foto: If](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12714827.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Tove%2520Inge.jpg.png)
If Skadeforsikring har ifølge en melding vunnet Kundeserviceprisen 2020, som er en årlig kåring fra Kantar basert på undersøkelsen KSindeks.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.