FinansWatch

If stolte av kundeservicepris i sterk konkurranse – krever fullt fokus

Tove Skarsheim mener at forsikringsbransjen generelt gjør det svært godt på kundeservicesiden, og trekker frem at både Frende og KLP er sterke konkurrenter. – Våre konkurrenter i forsikring jobber veldig hardt med å få til det samme og det er veldig mange gode kundesenter på de ulike forsikringsselskapene, sier hun til FinansWatch.

Foto: If

If Skadeforsikring har ifølge en melding vunnet Kundeserviceprisen 2020, som er en årlig kåring fra Kantar basert på undersøkelsen KSindeks.

– Det er fantastisk morsomt. I et år med en veldig spesiell situasjon for alle er det viktig å vise at vi klarer å opprettholde det gode nivået med kundeservicen og at kundene er så fornøyde. Våre ansatte gjør en kjempegod jobb for If, sier Tove Skarsheim, leder for Ifs norske kundesentre, til FinansWatch.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch