Fremtind om Epsi-undersøkelsen: – Dette resultatet sliter vi med å forstå

Forsikringsselskapet til Sparebank 1 og DNB faller på Epsi sin kundetilfredsundersøkelse, og sliter med å forstå hva som har skjedd.
Kommunikasjonsdirektør Kristin Vetleseter i Fremtind. | Foto: Fremtind.
Kommunikasjonsdirektør Kristin Vetleseter i Fremtind. | Foto: Fremtind.

I Epsi sin kundetilfredshetsundersøkelse kommer Fremtind på sisteplass for forsikring mot bedriftsmarked. For privat ligger Sparebank 1 rett under snittet for bransjen, mens DNB havner nederst. Det forstår forsikringsselskapet lite av.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også