Fremtind om Epsi-undersøkelsen: – Dette resultatet sliter vi med å forstå

Forsikringsselskapet til Sparebank 1 og DNB faller på Epsi sin kundetilfredsundersøkelse, og sliter med å forstå hva som har skjedd.
Kommunikasjonsdirektør Kristin Vetleseter i Fremtind. | Foto: Fremtind.
Kommunikasjonsdirektør Kristin Vetleseter i Fremtind. | Foto: Fremtind.

I Epsi sin kundetilfredshetsundersøkelse kommer Fremtind på sisteplass for forsikring mot bedriftsmarked. For privat ligger Sparebank 1 rett under snittet for bransjen, mens DNB havner nederst. Det forstår forsikringsselskapet lite av.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også