Telia tilbyr alle sine kunder trygghetsforsikring via Codan

Mobilabonnement-tjeneste Telia har lenge hatt en trygghetsforsikring som heter nettslett. Nå vil de tilby alle sine kunder denne tjenesten.
Illustrasjonsfoto. Politi med telefon. | Foto: Telia
Illustrasjonsfoto. Politi med telefon. | Foto: Telia

Telia har tilbudt sine mobilabonnement-kunder som har abonnementet «Telia X» en trygghetsforsikring som dekker «nettslett». Det er hjelp til å fjerne uønsket personlig informasjon på nett, samt stenge falske profiler. I tillegg dekker forsikringen 5000 kroner per år, uten egenandel, til psykologisk bistand.

Det er Codan Forsikring som er Telia sitt samarbeidsselskap for forsikring, og nå vil Telia gi alle sine abonnement muligheten for trygghetsforsikringen «nettslett».

I tillegg tilbyr Telia sine X-abonnementer, via Codan, både ID-forsikring med forsikringssum på en million per person, forsikring mot appkjøp opp til 2000 kroner per person og forsikring mot misbruk av SIM-kort.

Kommune må selv dekke vannskade

27.789 kjøretøy i Norge er uten forsikring

Innlegg: Forsikringsgigantene må ikke undervurdere trusselbildet 

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også