FinansWatch

If: – Vi tror selskapene ser at det ikke er noe snarveier til kundetilfredshet

Kommunikasjonsdirektør Lars Galtung mener at gode produkter og tjenester krever kompetanse i alle ledd. Dette gjelder fra takstmenn, produktspesialister, utviklere, partnerskap og til kunderådgivere.

– Om vi får dårlige eller gode resultater, så er dette et øyeblikksbilde, sier Lars Galtung til FinansWatch. | Foto: If

– Det er svært gledelig å se at både bransjen og If synes å løfte seg på kundetilfredshet. Det er bra fordi vi er helt avhengige av tillit på tvers i bransjen, sier kommunikasjonsdirektør i If, Lars Galtung, til FinansWatch.

Ifølge EPSIs undersøkelse av forsikringsbransjen i 2020 holder kundetilfredsheten seg på privatmarkedet seg stabilt, mens for bedriftsmarkedet faller nivået ytterligere fra i fjor.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Danske Bank anket bedrageri-dom

Danske Bank i Norge ble i februar idømt å betale over 30 millioner kroner til et energiselskap etter at selskapet ble utsatt for direktørsvindel.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch