If: – Vi tror selskapene ser at det ikke er noe snarveier til kundetilfredshet

Kommunikasjonsdirektør Lars Galtung mener at gode produkter og tjenester krever kompetanse i alle ledd. Dette gjelder fra takstmenn, produktspesialister, utviklere, partnerskap og til kunderådgivere.
– Om vi får dårlige eller gode resultater, så er dette et øyeblikksbilde, sier Lars Galtung til FinansWatch. | Foto: If
– Om vi får dårlige eller gode resultater, så er dette et øyeblikksbilde, sier Lars Galtung til FinansWatch. | Foto: If

– Det er svært gledelig å se at både bransjen og If synes å løfte seg på kundetilfredshet. Det er bra fordi vi er helt avhengige av tillit på tvers i bransjen, sier kommunikasjonsdirektør i If, Lars Galtung, til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også