If: – Vi tror selskapene ser at det ikke er noe snarveier til kundetilfredshet
Kommunikasjonsdirektør Lars Galtung mener at gode produkter og tjenester krever kompetanse i alle ledd. Dette gjelder fra takstmenn, produktspesialister, utviklere, partnerskap og til kunderådgivere.
![– Om vi får dårlige eller gode resultater, så er dette et øyeblikksbilde, sier Lars Galtung til FinansWatch. | Foto: If](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12554678.ece/ALTERNATES/schema-16_9/e1c02b82-21c5-4b0c-89d5-edb4e2cc1430.jpg)
– Det er svært gledelig å se at både bransjen og If synes å løfte seg på kundetilfredshet. Det er bra fordi vi er helt avhengige av tillit på tvers i bransjen, sier kommunikasjonsdirektør i If, Lars Galtung, til FinansWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.