Codan Forsikring: – Vi ser at korona hadde en effekt i mars, da så vi et fall i kundetilfredsheten
Codan Forsikring måler kundetilfredsheten selv og forholder seg heller til egne funn selv om resultatene fra EPSI er klare.
![Kommunikasjonssjef Georg Richvoldsen i Codan Forsikring. | Foto: Codan](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12241848.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Georg%2520Richvoldsen%2520nett.png)
For 17. gang har EPSI undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge. Forsikringselskapet Codan som har mindre enn fem prosent markedsandel både i bedrift- og privatmarkedet havner i kategorien «øvrige», sammen med de andre aktørene som ikke betaler for å delta i undersøkelsen.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.