Codan Forsikring: – Vi ser at korona hadde en effekt i mars, da så vi et fall i kundetilfredsheten

Codan Forsikring måler kundetilfredsheten selv og forholder seg heller til egne funn selv om resultatene fra EPSI er klare.
Kommunikasjonssjef Georg Richvoldsen i Codan Forsikring. | Foto: Codan
Kommunikasjonssjef Georg Richvoldsen i Codan Forsikring. | Foto: Codan

For 17. gang har EPSI undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge. Forsikringselskapet Codan som har mindre enn fem prosent markedsandel både i bedrift- og privatmarkedet havner i kategorien «øvrige», sammen med de andre aktørene som ikke betaler for å delta i undersøkelsen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også