FinansWatch

Codan Forsikring: – Vi ser at korona hadde en effekt i mars, da så vi et fall i kundetilfredsheten

Codan Forsikring måler kundetilfredsheten selv og forholder seg heller til egne funn selv om resultatene fra EPSI er klare.

Kommunikasjonssjef Georg Richvoldsen i Codan Forsikring. | Foto: Codan

For 17. gang har EPSI undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge. Forsikringselskapet Codan som har mindre enn fem prosent markedsandel både i bedrift- og privatmarkedet havner i kategorien «øvrige», sammen med de andre aktørene som ikke betaler for å delta i undersøkelsen.

Disse aktørene scorer høyt blant kundene i privatmarkedet og får 73,5 prosent som tilsvarer en fjerdeplass. Dette er bedre enn Eika, Sparebank1, Tryg, DNB og Storebrand. Men i bedriftsmarkedet kommet de dårligst ut, her havner  de "øvrige" nederst på rangeringen med 67,1 prosent.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch