Gjensidige: – Vi setter oss veldig hårete mål fordi det er en evig kamp å ligge i front
På kundetilfredshet har privatkundene rangert Gjensidige som nest best i EPSIs kundetilfredshetsundersøkelse. Blant bedriftskundene gjør ikke selskapet det like bra. – Vi blir aldri gode nok, og setter løpende høyere ambisjoner, sier Janneke Tranås Marino, direktør for Marked og kundeopplevelse i Gjensidige, til FinansWatch.
![– Vi skal kjenne kunden best og bry oss mest. Det er enda vanskeligere når kundereisen blir digital, sier Janneke Tranås Marino. Hun er direktør for Marked og kundeopplevelse i Gjensidige.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12549077.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Janneke%2520Tran%25C3%25A5s%2520Marino.png)
EPSI Rating har målt kundetilfredsheten med forsikringsselskapene tilbake til 2004.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
KLP tar seieren for tiende år på rad
For abonnenter