FinansWatch

Gjensidige: – Vi setter oss veldig hårete mål fordi det er en evig kamp å ligge i front

På kundetilfredshet har privatkundene rangert Gjensidige som nest best i EPSIs kundetilfredshetsundersøkelse. Blant bedriftskundene gjør ikke selskapet det like bra. – Vi blir aldri gode nok, og setter løpende høyere ambisjoner, sier Janneke Tranås Marino, direktør for Marked og kundeopplevelse i Gjensidige, til FinansWatch.

– Vi skal kjenne kunden best og bry oss mest. Det er enda vanskeligere når kundereisen blir digital, sier Janneke Tranås Marino. Hun er direktør for Marked og kundeopplevelse i Gjensidige.

EPSI Rating har målt kundetilfredsheten med forsikringsselskapene tilbake til 2004.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch