Gjensidige: – Vi setter oss veldig hårete mål fordi det er en evig kamp å ligge i front

På kundetilfredshet har privatkundene rangert Gjensidige som nest best i EPSIs kundetilfredshetsundersøkelse. Blant bedriftskundene gjør ikke selskapet det like bra. – Vi blir aldri gode nok, og setter løpende høyere ambisjoner, sier Janneke Tranås Marino, direktør for Marked og kundeopplevelse i Gjensidige, til FinansWatch.
– Vi skal kjenne kunden best og bry oss mest. Det er enda vanskeligere når kundereisen blir digital, sier Janneke Tranås Marino. Hun er direktør for Marked og kundeopplevelse i Gjensidige.
– Vi skal kjenne kunden best og bry oss mest. Det er enda vanskeligere når kundereisen blir digital, sier Janneke Tranås Marino. Hun er direktør for Marked og kundeopplevelse i Gjensidige.

EPSI Rating har målt kundetilfredsheten med forsikringsselskapene tilbake til 2004.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også