FinansWatch

Frende på topp: – Dette er den aller beste nyheten jeg har fått i et krevende koronaår

– Digitale løsninger kan kopieres, men det er på kultur og holdninger jeg tenker at slaget om kundene vil stå. Kultur og holdning er det som gjør at kundene føler at de blir sett, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. Selskapet er på topp i EPSIs undersøkelse om tilfredshet blant forsikringskundene i privatmarkedet. Han anbefaler konkurrentene å fokusere på medarbeiderne, og synes de store selskapene har «våknet».

– Nå virker det som de store selskapene har tatt grep om å bygge kultur og ivareta kundeopplevelsene. Det er en spennende utvikling, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. | Foto: Frende

For 17ende gang har EPSI målt kundeopplevelsen til forsikringsselskapene i Norge. Resultatene baserer seg på drøyt 3200 dybdeintervjuer med privatpersoner og bedrifter spredt over hele landet.

– Dette er den aller beste nyheten jeg har fått i et krevende koronaår, sa Styve da det ble klart at selskapet er på topp i EPSIs undersøkelse om tilfredshet blant forsikringskundene på privatmarkedet.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Kraftig økning i kortbruk

Ikke engang i den travleste sommerperioden i 2019 har DNB sett tilsvarende kortbruk som de ser nå, melder banken.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch