FinansWatch

Frende på topp: – Dette er den aller beste nyheten jeg har fått i et krevende koronaår

– Digitale løsninger kan kopieres, men det er på kultur og holdninger jeg tenker at slaget om kundene vil stå. Kultur og holdning er det som gjør at kundene føler at de blir sett, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. Selskapet er på topp i EPSIs undersøkelse om tilfredshet blant forsikringskundene i privatmarkedet. Han anbefaler konkurrentene å fokusere på medarbeiderne, og synes de store selskapene har «våknet».

– Nå virker det som de store selskapene har tatt grep om å bygge kultur og ivareta kundeopplevelsene. Det er en spennende utvikling, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. Foto: Frende

For 17ende gang har EPSI målt kundeopplevelsen til forsikringsselskapene i Norge. Resultatene baserer seg på drøyt 3200 dybdeintervjuer med privatpersoner og bedrifter spredt over hele landet.

– Dette er den aller beste nyheten jeg har fått i et krevende koronaår, sa Styve da det ble klart at selskapet er på topp i EPSIs undersøkelse om tilfredshet blant forsikringskundene på privatmarkedet.

Les denne artikkelen gratis

Registrer deg med e-post.
Ingen kredittkort nødvendig.

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Relaterte