Frende på topp: – Dette er den aller beste nyheten jeg har fått i et krevende koronaår

– Digitale løsninger kan kopieres, men det er på kultur og holdninger jeg tenker at slaget om kundene vil stå. Kultur og holdning er det som gjør at kundene føler at de blir sett, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. Selskapet er på topp i EPSIs undersøkelse om tilfredshet blant forsikringskundene i privatmarkedet. Han anbefaler konkurrentene å fokusere på medarbeiderne, og synes de store selskapene har «våknet».
– Nå virker det som de store selskapene har tatt grep om å bygge kultur og ivareta kundeopplevelsene. Det er en spennende utvikling, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. | Foto: Frende
– Nå virker det som de store selskapene har tatt grep om å bygge kultur og ivareta kundeopplevelsene. Det er en spennende utvikling, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. | Foto: Frende

For 17ende gang har EPSI målt kundeopplevelsen til forsikringsselskapene i Norge. Resultatene baserer seg på drøyt 3200 dybdeintervjuer med privatpersoner og bedrifter spredt over hele landet.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også