Frende på topp: – Dette er den aller beste nyheten jeg har fått i et krevende koronaår
– Digitale løsninger kan kopieres, men det er på kultur og holdninger jeg tenker at slaget om kundene vil stå. Kultur og holdning er det som gjør at kundene føler at de blir sett, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. Selskapet er på topp i EPSIs undersøkelse om tilfredshet blant forsikringskundene i privatmarkedet. Han anbefaler konkurrentene å fokusere på medarbeiderne, og synes de store selskapene har «våknet».
![– Nå virker det som de store selskapene har tatt grep om å bygge kultur og ivareta kundeopplevelsene. Det er en spennende utvikling, sier konsernsjef Vegar Styve i Frende Forsikring. | Foto: Frende](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12548226.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Vegar%2520Styve_konsernsjef%2520i%2520Frende%2520Forsikring.JPG.png)
For 17ende gang har EPSI målt kundeopplevelsen til forsikringsselskapene i Norge. Resultatene baserer seg på drøyt 3200 dybdeintervjuer med privatpersoner og bedrifter spredt over hele landet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
KLP tar seieren for tiende år på rad
For abonnenter