Fremtind Forsikring: – Det viktigste er at kundene ikke føler at vi overvåker dem for å straffe dem
Ansatte i Fremtind Forsikring tester ut hvordan store datamengder fra forsikringskundene kan komme forsikringsselskapet til gode. – Vi er mest bekymret for den økende graden av uførhet for det koster oss som selskap dyrt, sier Stine Bakke-Haugseth til FinansWatch.
![– Vi bruker aldri kjøredata for å avdekke skyld og ansvar ved ulykker, sier Stine Bakke-Haugseth i Fremtind. | Foto: Fremtind](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12462775.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Stine%2520Bakke-Haugseth.JPG.png)
– Dersom vi vet hvordan vi kan endre adferden til kundene slik at de har mindre risiko for uførhet er det veldig bra for oss, legger hun til.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.