FinansWatch

SpareBank 1 SMN setter inn ekstra ressurser og oppretter et «fjerne stein i skoa-team»

Å fjerne småstein i skoa blir et viktig virkemiddel for å forbedre kundetilfredsheten ytterligere i SpareBank 1 SMN. – Ting som er små, men som irriterer kundene og gir plunder og heft for våre folk, sier konsernsjef i SpareBank 1 SMN, Jan Frode Janson, til FinansWatch.

SpareBank 1 SMN fikk i år 73,9 poeng i kundetilfredshet og havnet på tredje plass for beste mobilbank i den store EPSI-undersøkelsen bak Sbanken og Sparebanken Vest. Men SpareBank 1 SMN hviler ikke på laubærene av den grunn.

– Fremgangen i EPSIs undersøkelse er en hyggelig anerkjennelse. Samtidig er ambisjonen langt høyere. Vi bruker derfor detaljerte målinger som forbedringsverktøy. Et stikkord for vår del er service. Vi setter derfor inn ekstra ressurser for å forenkle og fjerne «stein i skoa». Ting som er små, men som irriterer kundene og gir plunder og heft for våre folk, sier konsernsjef i SpareBank 1 SMN, Jan Frode Janson, til FinansWatch.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch