SpareBank 1 SMN setter inn ekstra ressurser og oppretter et «fjerne stein i skoa-team»
Å fjerne småstein i skoa blir et viktig virkemiddel for å forbedre kundetilfredsheten ytterligere i SpareBank 1 SMN. – Ting som er små, men som irriterer kundene og gir plunder og heft for våre folk, sier konsernsjef i SpareBank 1 SMN, Jan Frode Janson, til FinansWatch.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12128461.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jan-frode%2520janson.png)
SpareBank 1 SMN fikk i år 73,9 poeng i kundetilfredshet og havnet på tredje plass for beste mobilbank i den store EPSI-undersøkelsen bak Sbanken og Sparebanken Vest. Men SpareBank 1 SMN hviler ikke på laubærene av den grunn.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Fintech-klynge vil favne hele Norge
For abonnenter