Digitalbank ble «Himla bra» satsing for Fana Sparebank – er 50 prosent over budsjett etter tre måneder
Digitalbankkonseptet Himla er blitt en knallsuksess for Fana Sparebank og viser at det ikke bare er storbanker som kan lansere konsept som utfordrer etablerte forretningsmodeller.
![Foto: Fana Sparebank](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12446996.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Lisbet%2520N%25C3%25A6r%25C3%25B82.jpg)
– Målet var å lage en bank med verdens minste prisliste, sier konsernsjef Lisbet K. Nærø med en latter når hun skal oppsummere banksatsningen for FinansWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Lokker med lav rente uten valgmuligheter
For abonnenter