Digitalbank ble «Himla bra» satsing for Fana Sparebank – er 50 prosent over budsjett etter tre måneder

Digitalbankkonseptet Himla er blitt en knallsuksess for Fana Sparebank og viser at det ikke bare er storbanker som kan lansere konsept som utfordrer etablerte forretningsmodeller.
Foto: Fana Sparebank
Foto: Fana Sparebank

– Målet var å lage en bank med verdens minste prisliste, sier konsernsjef Lisbet K. Nærø med en latter når hun skal oppsummere banksatsningen for FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også