If skal være det mest omtenksomme forsikringsselskapet

Forsikringsselskapet lanserer et nytt kundeløfte og mener omtaken for kundene er det som skal skille dem fra konkurrentene.
Morten Thorsrud er konsernsjef i If. | Foto: If
Morten Thorsrud er konsernsjef i If. | Foto: If

If  lanserer et nytt kundeløfte titulert Ved din side.Målet er at det skal bli enda klarere for kundene at If er det mest omtenksommee forsikringsselskapet.

– Det er omtanken for kunden og dedikasjonen vår som skiller oss fra konkurrentene. Varer og tjenester kan kopieres, men ikke kultur og engasjement. Målinger viser at vi både har fornøyde kunder og ansatte, og den tilliten gjør at vi kan styrke kundeløftet vårt. Kampanjen skal vise hvordan vi er der for kundene gjennom forskjellige faser av livet, erklærer konsernsjef Morten Thorsrud i en pressemelding.

If er Nordens største forsikringsselskap med8.000 ansatte og  3,6 millioner kunder.

– Gjennom vår bedriftskultur og sterke engasjement for kundene skal vi tydeliggjøre hvilket selskap If er. Kundene forventer stadig mer fra oss og det skal vi levere på, Thorsrud i pressemeldingen.

Konsernsjefen i If vil ikke friskmelde bransjen: – Naivt å tro at turbulensen er over 

If leverer fremgang i andre kvartal

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også