Vipps med stor tro på QR-koden

Ifølge kommersiell direktør Vegar Wikhammer Heir har pandemien gjort flere oppmerksomme på QR-kodens fordeler.
Kommersiell direktør Vegar Wikhammer Heir i Vipps. | Foto: Vipps
Kommersiell direktør Vegar Wikhammer Heir i Vipps. | Foto: Vipps

Han trekker frem i et intervju med Salg24 at QR-koder har blitt brukt til bordservering på restauranter, popup-butikker og selvbetjente butikker, og peker også på at disse kodene kan brukes på markedsmateriell og føre til mer eksperimentering fra butikkene.

– Pandemien har gjort at vi har blitt skutt inn i fremtiden på rekordtid. Vi lever plutselig i 2025, og har hoppet over 3-4 år hva gjelder digitalisering i hverdagen, sier Heir til Salg24.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også