Klarna-kunder ble trukket to ganger

– Dette var ikke en feil hos Klarna, men Nordea og Bankgirot som har hatt tekniske problemer, opplyser kommunikasjonssjef Filippa Bolz til FinansWatch.
– Etter noe utredning og samtaler med våre partnere har det blitt fastslått at dette ikke er en feil fra Klarna sin side, opplyser Klarna på sin hjemmeside. | Foto: Klarna/PR
– Etter noe utredning og samtaler med våre partnere har det blitt fastslått at dette ikke er en feil fra Klarna sin side, opplyser Klarna på sin hjemmeside. | Foto: Klarna/PR

Bolz henviser i e-post til en melding på Klarnas nettsider. Her kommer det frem at Klarna mandag ble kontaktet av kunder om at de hadde blitt trukket dobbelt for betalinger gjennomført den 21. juli.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også