FinansWatch

Klarna-kunder ble trukket to ganger

– Dette var ikke en feil hos Klarna, men Nordea og Bankgirot som har hatt tekniske problemer, opplyser kommunikasjonssjef Filippa Bolz til FinansWatch.

– Etter noe utredning og samtaler med våre partnere har det blitt fastslått at dette ikke er en feil fra Klarna sin side, opplyser Klarna på sin hjemmeside. | Foto: Klarna/PR

Bolz henviser i e-post til en melding på Klarnas nettsider. Her kommer det frem at Klarna mandag ble kontaktet av kunder om at de hadde blitt trukket dobbelt for betalinger gjennomført den 21. juli.

– Etter noe utredning og samtaler med våre partnere har det blitt fastslått at dette ikke er en feil fra Klarna sin side, men det er Nordea og Bankgirot som har hatt tekniske problemer med sine bankgirosystemer, dette har Nordea bekreftet til oss, skriver Klarna i meldingen.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Kredinor henter direktør fra Intrum

Ledergruppen som skal føre Kredinor og SpareBank 1-eide Modhi er klar, og Kredinor henter sin direktør for operasjonell drift fra en av konkurrentene.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch