Klarna-kunder ble trukket to ganger
– Dette var ikke en feil hos Klarna, men Nordea og Bankgirot som har hatt tekniske problemer, opplyser kommunikasjonssjef Filippa Bolz til FinansWatch.
![– Etter noe utredning og samtaler med våre partnere har det blitt fastslått at dette ikke er en feil fra Klarna sin side, opplyser Klarna på sin hjemmeside. | Foto: Klarna/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12899048.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7fciwtzpqf913x25s9ot.jpg)
Bolz henviser i e-post til en melding på Klarnas nettsider. Her kommer det frem at Klarna mandag ble kontaktet av kunder om at de hadde blitt trukket dobbelt for betalinger gjennomført den 21. juli.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.