FinansWatch

Lanserer Skue-TV: – Et forsøk på å gjøre kundeopplevelser på en annen flate

Skue Sparebank tror kundene savner å bli invitert til faglige arrangementer, derfor lanserer de Skue-TV torsdag denne uken.

Foredragsholder Per Arne Dahl og Skues produsent Per Anders Bjørklund spiller inn første episode av Skue-TV. | Foto: Skue Sparebank

– Det er et forsøk på å gjøre kundeopplevelser på en annen flate enn vi er vant til. Skue er en bank som tradisjonelt er tilstede med mange kundearrangementer, både inne hos oss selv og ute på aktiviteter. Vi har for eksempel hatt sparekveld i Drammen og håndtverker-kveld på Nesbyen tidligere. Dette har vi en markedsplan for, både i fjor og i år, men så kom pandemien og vi ønsker selvsagt ikke å arrangere noe som kan trigge smittespredning. Skal vi la være med alt, eller gjøre noe annet?, forteller Per Skøien, kommunikasjonssjef i Skue Sparebank, til FinansWatch.

Da kom ideen om at banken prøver å bringe ut budskapet sitt via Skue-TV. Det blir månedlige innslag på et kvarter, som sendes på bankens Facebook-side, Youtube-kanal og nettside.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch