SpareBank 1 Nordvest: – I de aller fleste tilfellene går bankbytter helt smertefritt

I nesten fire måneder har Hogne Bø Pettersen forsøkt å bytte bank, før han gav opp. Kommunikasjonsrådgiver Even Gaarde-Landre i SpareBank 1 Nordvest understreker at det å bli kunde eller forlate banken skal være en god prosess. – I de aller fleste tilfellene går bankbytter helt smertefritt, men dette tilfellet viser tydelig at slike prosesser kan bli tidkrevende og omstendelige, og det beklager vi, sier Gaarde-Landre til FinansWatch.
– Vi er i dette tilfellet veldig takknemlige for at kunden sier fra. Da har vi og andre banker en mulighet til å lære av dette og forbedre våre kundereiser, sier kommunikasjonsrådgiver Even Gaarde-Landre i SpareBank 1 Nordvest (innfelt). | Foto: Sparebank 1 Nordvest
– Vi er i dette tilfellet veldig takknemlige for at kunden sier fra. Da har vi og andre banker en mulighet til å lære av dette og forbedre våre kundereiser, sier kommunikasjonsrådgiver Even Gaarde-Landre i SpareBank 1 Nordvest (innfelt). | Foto: Sparebank 1 Nordvest

[fakta1]

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også