SpareBank 1 Nord-Norge: – Jeg tror bankene er tjent med å gjøre bankbytter enda enklere
Hogne Bø Pettersen gav opp å bytte bank, slik han ønsket. Stein Vidar Loftås, konserndirektør kommunikasjon og samfunn i SpareBank 1 Nord-Norge, understreker at de fleste bankbytter går smidig, men at «jo flere tjenester kunder har, jo mer komplisert blir det å bytte». Han mener enklere bankbytter vil gi høyere kundetilfredshet og kommer samtidig med en beklagelse til Pettersen.
![– Bankbytte kan være en mer kompleks prosess enn for eksempel å flytte et mobilabonnement eller bytte strømleverandør, sier Stein Vidar Loftås, konserndirektør kommunikasjon og samfunn i SpareBank 1 Nord-Norge. | Foto: SpareBank 1 Nord-Norge](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12605973.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Stein%2520Vidar%2520Loft%25C3%25A5s.png)
[fakta1]
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Bankene har fått mindre tilfredse og lojale kunder
For abonnenter
Nordea havnet på bunn: – Vi kjenner det i hjerteroten
For abonnenter