FinansWatch

Nordea havnet på bunn: – Vi kjenner det i hjerteroten

Privatkundene er misfornøyde med Nordea. Det viser årets bankundersøkelse fra EPSI. – Vi er ikke fornøyd, understreker Randi Marjamaa, leder for personmarkedet i Nordea Norge, til FinansWatch. – Dette er et resultat vi tar på høyeste alvor. Vi kjenner det i hjerteroten og det er ikke hyggelig å score dårlig på kundetilfredshet blant privatkundene våre, legger hun til.

– Det er ikke hyggelig å score dårlig på kundetilfredshet blant privatkundene våre, sier Randi Marjamaa i Nordea. | Foto: Nordea

Nordea havnet nest nederst på kundetilfredshet blant privatkundene i årets bankundersøkelse fra EPSI. Den eneste banken som scoret dårligere i undersøkelsen var DNB.

– Hva tror du de dårlige resultatene skyldes?

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch