Storebrand: – Vi scorer ikke godt nok på kundetilfredshet

Storebrands privatkunder er ikke fornøyde, ifølge EPSIs undersøkelse om kundetilfredshet hos forsikringsbransjen. – Det er resultater som ikke er hyggelige for oss. Vi har høye ambisjoner om å levere gode kundeopplevelser, sier Synnøve Halkjelsvik, presseansvarlig i Storebrand, til FinansWatch. Også for bedriftsmarkedet havner Storebrand på bunn.
– I våre egne løpende undersøkelser av hvordan våre kunder opplever oss, ser vi et tydelig bilde av stadig mer fornøyde forsikringskunder, sier Synnøve Halkjelsvik, presseansvarlig i Storebrand. | Foto: Storebrand
– I våre egne løpende undersøkelser av hvordan våre kunder opplever oss, ser vi et tydelig bilde av stadig mer fornøyde forsikringskunder, sier Synnøve Halkjelsvik, presseansvarlig i Storebrand. | Foto: Storebrand

EPSI har siden 2004 undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge, og resultatene fra undersøkelsen er basert på dybdeintervjuer med over 3200 personer og bedrifter i Norge.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også