Storebrand: – Vi scorer ikke godt nok på kundetilfredshet
Storebrands privatkunder er ikke fornøyde, ifølge EPSIs undersøkelse om kundetilfredshet hos forsikringsbransjen. – Det er resultater som ikke er hyggelige for oss. Vi har høye ambisjoner om å levere gode kundeopplevelser, sier Synnøve Halkjelsvik, presseansvarlig i Storebrand, til FinansWatch. Også for bedriftsmarkedet havner Storebrand på bunn.
![– I våre egne løpende undersøkelser av hvordan våre kunder opplever oss, ser vi et tydelig bilde av stadig mer fornøyde forsikringskunder, sier Synnøve Halkjelsvik, presseansvarlig i Storebrand. | Foto: Storebrand](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12551159.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Synn%25C3%25B8ve%2520Halkjelsvik.jpg.png)
EPSI har siden 2004 undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge, og resultatene fra undersøkelsen er basert på dybdeintervjuer med over 3200 personer og bedrifter i Norge.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
KLP tar seieren for tiende år på rad
For abonnenter