FinansWatch

Storebrand: – Vi scorer ikke godt nok på kundetilfredshet

Storebrands privatkunder er ikke fornøyde, ifølge EPSIs undersøkelse om kundetilfredshet hos forsikringsbransjen. – Det er resultater som ikke er hyggelige for oss. Vi har høye ambisjoner om å levere gode kundeopplevelser, sier Synnøve Halkjelsvik, presseansvarlig i Storebrand, til FinansWatch. Også for bedriftsmarkedet havner Storebrand på bunn.

– I våre egne løpende undersøkelser av hvordan våre kunder opplever oss, ser vi et tydelig bilde av stadig mer fornøyde forsikringskunder, sier Synnøve Halkjelsvik, presseansvarlig i Storebrand. | Foto: Storebrand

EPSI har siden 2004 undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge, og resultatene fra undersøkelsen er basert på dybdeintervjuer med over 3200 personer og bedrifter i Norge.

I årets undersøkelse kommer det frem at Storebrand på kundetilfredshet hos privatmarkedet får et resultat på 68,6 og med det bunnplasseringen.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch