Sandnes Sparebank ble årets markedsfører

Sandnes Sparebank skal være banken med det store, gule hjertet. Nå har banken vunnet pris for god markedsføring. – Det er selvsagt stas og veldig motiverende å få anerkjennelse og oppmerksomhet for det arbeidet som er blitt gjort, sier kommunikasjonsdirektør Ingrid O. Fure Schøpp til FinansWatch.
Markeds- og kommunikasjonsavdelingen i Sandnes Sparebank består av redaktør digitale medium Heidi Elin Nupen (til venstre), kommunikasjonsdirektør Ingrid O. Fure Schøpp og digital markedsfører Marit Tesdal. | Foto: Sandnes Sparebank
Markeds- og kommunikasjonsavdelingen i Sandnes Sparebank består av redaktør digitale medium Heidi Elin Nupen (til venstre), kommunikasjonsdirektør Ingrid O. Fure Schøpp og digital markedsfører Marit Tesdal. | Foto: Sandnes Sparebank

Hun tror noe av bakgrunnen til at Sandnes Sparebank vant prisen «årets markedsfører» er at banken har en klar strategi med både markedsføringsaktiviteter og annen synliggjøring av banken.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også