Sandnes Sparebank ble årets markedsfører
Sandnes Sparebank skal være banken med det store, gule hjertet. Nå har banken vunnet pris for god markedsføring. – Det er selvsagt stas og veldig motiverende å få anerkjennelse og oppmerksomhet for det arbeidet som er blitt gjort, sier kommunikasjonsdirektør Ingrid O. Fure Schøpp til FinansWatch.
![Markeds- og kommunikasjonsavdelingen i Sandnes Sparebank består av redaktør digitale medium Heidi Elin Nupen (til venstre), kommunikasjonsdirektør Ingrid O. Fure Schøpp og digital markedsfører Marit Tesdal. | Foto: Sandnes Sparebank](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12526028.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Markedsf%25C3%25B8ring%2520Sandnes%2520Sparebank.png)
Hun tror noe av bakgrunnen til at Sandnes Sparebank vant prisen «årets markedsfører» er at banken har en klar strategi med både markedsføringsaktiviteter og annen synliggjøring av banken.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Skadeforsikring løfter Eika-resultatene
For abonnenter