FinansWatch

Sandnes Sparebank ble årets markedsfører

Sandnes Sparebank skal være banken med det store, gule hjertet. Nå har banken vunnet pris for god markedsføring. – Det er selvsagt stas og veldig motiverende å få anerkjennelse og oppmerksomhet for det arbeidet som er blitt gjort, sier kommunikasjonsdirektør Ingrid O. Fure Schøpp til FinansWatch.

Markeds- og kommunikasjonsavdelingen i Sandnes Sparebank består av redaktør digitale medium Heidi Elin Nupen (til venstre), kommunikasjonsdirektør Ingrid O. Fure Schøpp og digital markedsfører Marit Tesdal. | Foto: Sandnes Sparebank

Hun tror noe av bakgrunnen til at Sandnes Sparebank vant prisen «årets markedsfører» er at banken har en klar strategi med både markedsføringsaktiviteter og annen synliggjøring av banken.

– Merkevarekjennskap er et av våre strategiske mål, og det sier noe om fokus fra toppen. Vi ser på merkevarebygging som en differensieringsfaktor, sier Schøpp og fortsetter:

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch