Neste steg for Nordea Norge blir å bedre kundetilfredsheten
Stor kundevekst til tross, Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge, opplever ikke at banken tar høyere risiko. – Vi har beholdt vår kredittpolicy, sier hun til FinansWatch. Ifølge henne blir målet fremover å bedre kundetilfredsheten betraktelig.
![– Nå når seks måneders perioden er utløpt ser vi at fire av fem kunder igjen vil betale gjelden sin. Det er et godt tegn på at den økonomiske innhentingen har gått raskere enn vi først fryktet, sier Randi Marjamaa i Nordea Norge. | Foto: Nordea](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12187591.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Randi%2520Marjamaa_nett.jpg)
Marjamaa legger ikke skjul på at hun er «veldig fornøyd» med resultatet for tredje kvartal. Hun trekker frem at veksten på privatmarkedet dette kvartalet er 11,7 prosent annualisert. I løpet av kvartalet har Nordea fått rundt 15.400 nye kunder.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Nordea havnet på bunn: – Vi kjenner det i hjerteroten
For abonnenter