FinansWatch

Neste steg for Nordea Norge blir å bedre kundetilfredsheten

Stor kundevekst til tross, Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge, opplever ikke at banken tar høyere risiko. – Vi har beholdt vår kredittpolicy, sier hun til FinansWatch. Ifølge henne blir målet fremover å bedre kundetilfredsheten betraktelig.

– Nå når seks måneders perioden er utløpt ser vi at fire av fem kunder igjen vil betale gjelden sin. Det er et godt tegn på at den økonomiske innhentingen har gått raskere enn vi først fryktet, sier Randi Marjamaa i Nordea Norge. | Foto: Nordea

Marjamaa legger ikke skjul på at hun er «veldig fornøyd» med resultatet for tredje kvartal. Hun trekker frem at veksten på privatmarkedet dette kvartalet er 11,7 prosent annualisert. I løpet av kvartalet har Nordea fått rundt 15.400 nye kunder.

– Det siste kvartalet har vi lånt ut 10 milliarder kroner til privatkundene våre, sier Marjamaa, som legger til at hun er godt fornøyd med at andelen privatkunder dette kvartalet har vokst mer enn normalt.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Ørskog Sparebank retter fokuset mot Olga-svindel

Banksjef i Ørskog Sparebank kaller det «blodig urettferdig» at bankene skal måtte stå ansvarlig om kundene går imot signert avtale. Nå skal banken gjøre en jobb så Ørskog Sparebank slipper å miste kapital.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch