Neste steg for Nordea Norge blir å bedre kundetilfredsheten

Stor kundevekst til tross, Randi Marjamaa, leder for privatmarkedet i Nordea Norge, opplever ikke at banken tar høyere risiko. – Vi har beholdt vår kredittpolicy, sier hun til FinansWatch. Ifølge henne blir målet fremover å bedre kundetilfredsheten betraktelig.
– Nå når seks måneders perioden er utløpt ser vi at fire av fem kunder igjen vil betale gjelden sin. Det er et godt tegn på at den økonomiske innhentingen har gått raskere enn vi først fryktet, sier Randi Marjamaa i Nordea Norge. | Foto: Nordea
– Nå når seks måneders perioden er utløpt ser vi at fire av fem kunder igjen vil betale gjelden sin. Det er et godt tegn på at den økonomiske innhentingen har gått raskere enn vi først fryktet, sier Randi Marjamaa i Nordea Norge. | Foto: Nordea

Marjamaa legger ikke skjul på at hun er «veldig fornøyd» med resultatet for tredje kvartal. Hun trekker frem at veksten på privatmarkedet dette kvartalet er 11,7 prosent annualisert. I løpet av kvartalet har Nordea fått rundt 15.400 nye kunder.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også