Sparebanken Sogn og Fjordane scorer høyt på relasjonene

Banken tok en andreplass i EPSIs kundetilfredshetsundersøkelse, men er best i klassen på parameterenetillit, service og relasjon. – Når bransjen sliter med mindre tilfredshet, så har vi faktisk fått mer fornøyde kunder i år enn i fjor, sier Linda Vøllestad Westbye.
Linda Vøllestad Westbye, direktør privatmarked i Sparebanken Sogn og Fjordane | Foto: Sparebanken Sogn og Fjordane
Linda Vøllestad Westbye, direktør privatmarked i Sparebanken Sogn og Fjordane | Foto: Sparebanken Sogn og Fjordane

At Sbanken atter en gang stikker av med seieren i undersøkelsen, noen banken har gjort helt siden 2015, har Vøllestad Westbye ingen problemer med.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også