Sparebanken Sogn og Fjordane scorer høyt på relasjonene
Banken tok en andreplass i EPSIs kundetilfredshetsundersøkelse, men er best i klassen på parameterenetillit, service og relasjon. – Når bransjen sliter med mindre tilfredshet, så har vi faktisk fått mer fornøyde kunder i år enn i fjor, sier Linda Vøllestad Westbye.
![Linda Vøllestad Westbye, direktør privatmarked i Sparebanken Sogn og Fjordane | Foto: Sparebanken Sogn og Fjordane](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12445651.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Linda%2520V%25C3%25B8llestad%2520Westbye.jpg)
At Sbanken atter en gang stikker av med seieren i undersøkelsen, noen banken har gjort helt siden 2015, har Vøllestad Westbye ingen problemer med.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Bankene har fått mindre tilfredse og lojale kunder
For abonnenter