FinansWatch

Sparebanken Sogn og Fjordane scorer høyt på relasjonene

Banken tok en andreplass i EPSIs kundetilfredshetsundersøkelse, men er best i klassen på parameterenetillit, service og relasjon. – Når bransjen sliter med mindre tilfredshet, så har vi faktisk fått mer fornøyde kunder i år enn i fjor, sier Linda Vøllestad Westbye.

Linda Vøllestad Westbye, direktør privatmarked i Sparebanken Sogn og Fjordane | Foto: Sparebanken Sogn og Fjordane

At Sbanken atter en gang stikker av med seieren i undersøkelsen, noen banken har gjort helt siden 2015, har Vøllestad Westbye ingen problemer med.

– Sbanken og vi er to helt forskjellige banker. Én som en helt digital og én som har kontorer, filialer og tilstedeværelse. Det går nesten ikke å sammenligne. Jeg er superførnøyd med å være der vi er, sier privatmarkedssjefen til FinansWatch.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch