Bankundersøkelsen viser at det er større avstand mellom kundene og banken
– En viktig årsak til dette er at mange banker i kjølvannet av pandemien har redusert antallet fysiske møter til et minimum, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge, til FinansWatch. – Selv med rekordlav styringsrente som gjør det rekordbillig å låne penger, opplever kundene at de får mindre bank for pengene i år, legger han til.
![– Selv med rekordlav styringsrente som gjør det rekordbillig å låne penger, opplever kundene at de får mindre bank for pengene i år, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge. | Foto: Colourbox (illustrasjonsbilde)](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12442507.ece/ALTERNATES/schema-16_9/COLOURBOX%2520ultilfreds%2520kunde.jpg)
I undersøkelsen kommer det frem at bankkundene opplever at det er vanskeligere å komme i kontakt med banken nå enn før, og at det er færre kunder som har egen kunderådgiver.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.