Nordea ble hengende etter konkurrentene og måtte satse på ny arbeidsmetodikk
Marte Kopperstad i Nordea deler gjerne hemmeligheten bak arbeidsprosessene som har ført til at Nordea nå har 77 prosent flere lanseringer. Hun mener nemlig at kampen om kundene handler om hvilke tilbud kundene får og opplevelsen de sitter igjen med.
![Marte Kopperstad i Nordea mener samhørigheten har økt når temaet deler på oppgaver, arbeidsbelastning og finner de gode løsningene sammen. | Foto: Nordea](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12597417.ece/ALTERNATES/schema-16_9/MarteKopperstad.jpg.png)
– Vi har vært gjennom en transformasjon på hele forretningsutviklingen, sier Kopperstad til FinansWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.