Nordea ble hengende etter konkurrentene og måtte satse på ny arbeidsmetodikk

Marte Kopperstad i Nordea deler gjerne hemmeligheten bak arbeidsprosessene som har ført til at Nordea nå har 77 prosent flere lanseringer. Hun mener nemlig at kampen om kundene handler om hvilke tilbud kundene får og opplevelsen de sitter igjen med.
Marte Kopperstad i Nordea mener samhørigheten har økt når temaet deler på oppgaver, arbeidsbelastning og finner de gode løsningene sammen. | Foto: Nordea
Marte Kopperstad i Nordea mener samhørigheten har økt når temaet deler på oppgaver, arbeidsbelastning og finner de gode løsningene sammen. | Foto: Nordea

– Vi har vært gjennom en transformasjon på hele forretningsutviklingen, sier Kopperstad til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også