FinansWatch

Nordea ble hengende etter konkurrentene og måtte satse på ny arbeidsmetodikk

Marte Kopperstad i Nordea deler gjerne hemmeligheten bak arbeidsprosessene som har ført til at Nordea nå har 77 prosent flere lanseringer. Hun mener nemlig at kampen om kundene handler om hvilke tilbud kundene får og opplevelsen de sitter igjen med.

Marte Kopperstad i Nordea mener samhørigheten har økt når temaet deler på oppgaver, arbeidsbelastning og finner de gode løsningene sammen. | Foto: Nordea

– Vi har vært gjennom en transformasjon på hele forretningsutviklingen, sier Kopperstad til FinansWatch.

Kopperstad er leder for produkter og forretningsutvikling for personmarkedet i Nordea. Hun forteller at Nordea i kampen for å bli konkurransedyktig har valgt en agil arbeidsmetodikk.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch