Storebrand: – Flere får med seg alt det kule vi gjør
Storebrand er rangert som nummer 13 av topp 50 selskaper på attraktivitetsindexen til Young Professional Attraction Index (YPAI), og unge arbeidstagere setter Storebrand øverst innen bank og finans. I fjor var ikke selskapet inne på listen i det hele tatt. – Jeg tror vi har kommet oss inn på listen fordi flere får med seg alt det kule vi gjør, og det er veldig bra, sier Tove Selnes, konserndirektør for People i Storebrand, til FinansWatch.
![– Vi som bedrift og kapitalforvalter kan påvirke mer enn politikerne, sier Tove Selnes, konserndirektør for People i Storebrand. | Foto: Lise Eide Risanger / Storebrand](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12514181.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Tove%2520Selnes.jpg)
– Jeg synes det er positivt at de har spurt unge arbeidstagere. De har ofte bedre innsikt i hva de ønsker fra en arbeidsgiver enn hva studenter har, legger hun til.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.