Storebrand: – Flere får med seg alt det kule vi gjør

Storebrand er rangert som nummer 13 av topp 50 selskaper på attraktivitetsindexen til Young Professional Attraction Index (YPAI), og unge arbeidstagere setter Storebrand øverst innen bank og finans. I fjor var ikke selskapet inne på listen i det hele tatt. – Jeg tror vi har kommet oss inn på listen fordi flere får med seg alt det kule vi gjør, og det er veldig bra, sier Tove Selnes, konserndirektør for People i Storebrand, til FinansWatch.
– Vi som bedrift og kapitalforvalter kan påvirke mer enn politikerne, sier Tove Selnes, konserndirektør for People i Storebrand. | Foto: Lise Eide Risanger / Storebrand
– Vi som bedrift og kapitalforvalter kan påvirke mer enn politikerne, sier Tove Selnes, konserndirektør for People i Storebrand. | Foto: Lise Eide Risanger / Storebrand

– Jeg synes det er positivt at de har spurt unge arbeidstagere. De har ofte bedre innsikt i hva de ønsker fra en arbeidsgiver enn hva studenter har, legger hun til.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også