FinansWatch

Storebrand: – Flere får med seg alt det kule vi gjør

Storebrand er rangert som nummer 13 av topp 50 selskaper på attraktivitetsindexen til Young Professional Attraction Index (YPAI), og unge arbeidstagere setter Storebrand øverst innen bank og finans. I fjor var ikke selskapet inne på listen i det hele tatt. – Jeg tror vi har kommet oss inn på listen fordi flere får med seg alt det kule vi gjør, og det er veldig bra, sier Tove Selnes, konserndirektør for People i Storebrand, til FinansWatch.

– Vi som bedrift og kapitalforvalter kan påvirke mer enn politikerne, sier Tove Selnes, konserndirektør for People i Storebrand. | Foto: Lise Eide Risanger / Storebrand

– Jeg synes det er positivt at de har spurt unge arbeidstagere. De har ofte bedre innsikt i hva de ønsker fra en arbeidsgiver enn hva studenter har, legger hun til.

Selnes begynte selv i Storebrand for fem år siden.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch