Fremtind om fremtiden: Vil bli stadig viktigere å kjenne kundene

– Vår hypotese er at de norske selskapene i stadig større grad vil utvikle forsikringsprodukter som inneholder flere relevante serviceelementer og hvor selskapene har eierskap til en større del av verdikjeden etter skade, sier Simen Rudi, kommunikasjonssjef i Fremtind.
Simen Rudi, kommunikasjonssjef i Fremtind. | Foto: Fremtind
Simen Rudi, kommunikasjonssjef i Fremtind. | Foto: Fremtind

I et innlegg hos FinansWatch kom nylig Morten Kaae Sørensen, partner, head of financial services Nordics og Herman Vaaland, manager i Simon-Kucher & Partners, med råd til den norske forsikringsbransjen om hvordan de skal møte utviklingen fremover. Blant annet mener de at forsikringskunder i økende grad vil shoppe og velge stand-alone-løsninger fremfor å samle alle eller de fleste av deres forsikringer ett sted.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også