Fremtind om fremtiden: Vil bli stadig viktigere å kjenne kundene

– Vår hypotese er at de norske selskapene i stadig større grad vil utvikle forsikringsprodukter som inneholder flere relevante serviceelementer og hvor selskapene har eierskap til en større del av verdikjeden etter skade, sier Simen Rudi, kommunikasjonssjef i Fremtind.
Simen Rudi, kommunikasjonssjef i Fremtind. | Foto: Fremtind
Simen Rudi, kommunikasjonssjef i Fremtind. | Foto: Fremtind

I et innlegg hos FinansWatch kom nylig Morten Kaae Sørensen, partner, head of financial services Nordics og Herman Vaaland, manager i Simon-Kucher & Partners, med råd til den norske forsikringsbransjen om hvordan de skal møte utviklingen fremover. Blant annet mener de at forsikringskunder i økende grad vil shoppe og velge stand-alone-løsninger fremfor å samle alle eller de fleste av deres forsikringer ett sted.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også