FinansWatch

Fremtind om fremtiden: Vil bli stadig viktigere å kjenne kundene

– Vår hypotese er at de norske selskapene i stadig større grad vil utvikle forsikringsprodukter som inneholder flere relevante serviceelementer og hvor selskapene har eierskap til en større del av verdikjeden etter skade, sier Simen Rudi, kommunikasjonssjef i Fremtind.

Simen Rudi, kommunikasjonssjef i Fremtind. | Foto: Fremtind

I et innlegg hos FinansWatch kom nylig Morten Kaae Sørensen, partner, head of financial services Nordics og Herman Vaaland, manager i Simon-Kucher & Partners, med råd til den norske forsikringsbransjen om hvordan de skal møte utviklingen fremover. Blant annet mener de at forsikringskunder i økende grad vil shoppe og velge stand-alone-løsninger fremfor å samle alle eller de fleste av deres forsikringer ett sted.

– Kjent for oss

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch