
– Tryg er nå igjen det tredje største forsikringsselskapet i Norge, og det er en god plattform for videre vekst, uttaler Espen Opedal, landssjef for Tryg i Norge, i en pressemelding.
De siste fire årene har veksten i Trygs privatmarked passert to milliarder kroner med 70.000 nye kunder. Tryg har nå 440.000 privatkunder i Norge og Opedal mener dette først og fremst skyldes partnerprogrammet. Blant kundene som trekkes frem er NITO, Utdanningsforbundet og Norges Musikkorps Forbund. Nesten 70 prosent av Trygs privatkunder er nå tilknyttet en forening eller et forbund.
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app