FinansWatch

Capgemini: – Forsikringsaktørene bør utforske muligheten for bedre personlig rådgivning

World Insurance Report 2021 viser også blant annet at rådgivningsbehovet relatert til livprodukter er ulikt basert på alder. Det yngre krever mindre rådgivning mens de eldre krever mer.

Cecilie Vatn, forsikringsekspert Capgemini Invent. | Foto: Capgemini Invent

Nordiske forsikringsaktører planlegger investeringer i digitale kanaler fremover, sammenlignet med 87 prosent globalt. Samtidig mener kun 22 prosent av de nordiske selskapene at digitale kanaler egner seg for aktiv og personlig rådgivning.

Dette er blant funnene i World Insurance Report 2021 publisert av Capgemini og Efma denne uken.

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch