Korona setter fart på digitaliseringen av forsikringsbransjen
Ny rapport slår fast at de etablerte forsikringsselskapene må finne nye digitale måter å møte kundenes behov på. – Vi ser at norske kunder aktivt søker seg mot de mest digitale aktørene på jakt etter forsikringsprodukter gjennom covid-19-pandemien, sier forsikringsekspert Cecilie Vatn til FinansWatch.
![Cecilie Vatn, mer at bransjens flerårige fokus på digitalisering har bidratt til å holde de norske kundene fornøyde | Foto: Capgemini Invent](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12433791.ece/ALTERNATES/schema-16_9/CecilieVatn2%2520(002).jpg.png)
De etablerte forsikringsselskapene må finne nye, digitale måter å møte kundenes behov på, når BigTech-selskaper og ikke-tradisjonelle aktører beveger seg inn på forsikringsområdet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.