
– Det har vært et spesielt år. Pandemien har påvirket oss, men jeg er imponert over hvordan de ansatte har håndtert situasjonen. De har omstilt seg og levert digitalt fra mars. Vi har nesten ingen på hovedkontoret, likevel går operasjonene våre som normalt. Det viser en imponerende omstillingsevne og digital modenhet, som gir utslag i resultatene, sier Odd Arild Grefstad, konsernsjef i Storebrand, til FinansWatch.
Spesielt ble starten av året krevende for finansmarkedet, og Storebrand tok høyde for at det kunne bli høyere uføreutbetalinger. Men de siste to kvartalene i 2020 har selskapet levert rekordresultater, som gir god avkastning til kunder og eiere.
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app