
Kundeundersøkelsen til EPSI rangerer Sparebanken Sogn og Fjordane helt i toppen på kundeopplevelse og omdømme, men også på mobilbank der sparebanken blir rangert som nummer to etter Sbanken. Det er en fjær i hatten til teknologidirektør i Sparebanken Sogn og Fjordane, Reiel Haugland. Han har ledet et lite team som har utviklet bankens nettbank og mobilbank.
– Vi jobbet en stund med flere leverandører av nettbank- og mobilbanktjenester. Men vi hadde alltid høyere ambisjoner og var mer utålmodige på å levere bedre tjenester til våre kunder. Derfor tok vi en beslutning i årsskiftet 2013/14 på å utvikle vårt eget system, forklarer Haugland.
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app