Nederst på Epsi-kåring: – Vi vet hvor skoen trykker
Danske Bank har nå satt igang flere gode initiativer for å få opp kundetilfredsheten blant sparekundene sine.
![HOLD KURSEN: Steinar Nielsen, leder for personmarked i Danske Bank, råder kundene til å være tro mot strategien sin – og ikke endre kurs gjennom de mer ruglete periodene. | Foto: Danske Bank](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14660212/a7ab0b/ALTERNATES/schema-16_9/Danske%2520Bank_Steinar%2520Nielsen_1.jpg)
Blant de målte aktørene i Sparing- og investeringsstudien til Epsi er det kundene til Danske Bank som er minst tilfredse med løsningene rundt investering og sparing. De etterlyser et større utvalg av spare- og investeringsprodukter, samt bedre digitale løsninger.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Handelsbanken: Hemmeligheten bak den gode Epsi-scoren
For abonnenter