Handelsbanken: Hemmeligheten bak den gode Epsi-scoren

– Bevisstheten har nok økt. Og kundene har behov for ytterligere informasjon fra en rådgiver som forklarer markedet, sier Cibyl Ekstrøm Kjerstad.
PERSONLIG: – Det vi scorer høyt på er personlig rådgivning fra godt utdannede medarbeidere med kundens beste for øye, sier kommunikasjonsdirektør Lars N. Sæthre. | Foto: Handelsbanken
PERSONLIG: – Det vi scorer høyt på er personlig rådgivning fra godt utdannede medarbeidere med kundens beste for øye, sier kommunikasjonsdirektør Lars N. Sæthre. | Foto: Handelsbanken

Handelsbanken får beste score på Epsis undersøkelse om hvor fornøyde spare- og investeringskundene er i Norge.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også