Sparebank 1 SMN byttet taktikk for å nå unge bankkunder: – Det gjelder å henge med
Sparebank 1 SMN sin satsing på markedsføring mot «ung»-målgruppen har endret seg de siste årene. Og det handler om å henge med, forteller leder for marked og digitalt salg.
![Leder for marked og digitalt salg Bodil Andersen i Sparebank 1 SMN | Foto: Sparebank 1 SMN](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14117022.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Bodil%2520Andersen%2520SMN.jpg)
Som med Nordea, som FinansWatch pratet med om deres satsing mot de unge, har også Sparebank 1 SMN en pågående ung-satsing. I motsetning til Nordea, som har skapt sin egen redaksjon for å nå ut til de unge, har SMN tatt satsingen inn i resten av bankarbeidet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.