Nordea øker satsingen mot unge: – En kritisk målgruppe

Banken har i en satsing tatt tak i hvordan de retter seg mot den unge målgruppen og arbeidet med å få ut informasjon.
Leder for markedsføring og kommunikasjon Cecilie Svegaarden hos Nordea. | Foto: Nordea
Leder for markedsføring og kommunikasjon Cecilie Svegaarden hos Nordea. | Foto: Nordea

Nordea har satt i gang en satsing for å treffe kunder i aldersgruppen 18 til 30 år. Leder for markedsføring og kommunikasjon Cecilie Svegaarden hos Nordea kan fortelle om en målrettet satsing, der banken skal kommunisere med de unge på et språk de forstår.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også