Bulder Bank-direktøren: – Blir godt nok kjent med kunden med heldigital prosess

For en heldigital bank er prosessen med å hente inn nok kundeopplysninger på kortest mulig tid viktig. Bulder Bank sier de derfor jobber kontinuerlig med balansen mellom risiko og effektivitet.
Direktør Torvald Kvamme i Bulder Bank. | Foto: Bulder Bank.
Direktør Torvald Kvamme i Bulder Bank. | Foto: Bulder Bank.

Analyseselskapet Experian sa nylig til FinansWatch at de mener det er flere grep en bedrift i finansbransjen kan ta for å få kunder til å dele mer personopplysninger. Men det er ikke så enkelt som å bare ønske seg mer opplysninger om sine kunder. Det er en hårfin balanse mellom å ta risiko, og bruke tid på innhenting av data.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også