Bulder Bank-direktøren: – Blir godt nok kjent med kunden med heldigital prosess

For en heldigital bank er prosessen med å hente inn nok kundeopplysninger på kortest mulig tid viktig. Bulder Bank sier de derfor jobber kontinuerlig med balansen mellom risiko og effektivitet.
Direktør Torvald Kvamme i Bulder Bank. | Foto: Bulder Bank.
Direktør Torvald Kvamme i Bulder Bank. | Foto: Bulder Bank.

Analyseselskapet Experian sa nylig til FinansWatch at de mener det er flere grep en bedrift i finansbransjen kan ta for å få kunder til å dele mer personopplysninger. Men det er ikke så enkelt som å bare ønske seg mer opplysninger om sine kunder. Det er en hårfin balanse mellom å ta risiko, og bruke tid på innhenting av data.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også