Bulder Bank-direktøren: – Blir godt nok kjent med kunden med heldigital prosess
For en heldigital bank er prosessen med å hente inn nok kundeopplysninger på kortest mulig tid viktig. Bulder Bank sier de derfor jobber kontinuerlig med balansen mellom risiko og effektivitet.
![Direktør Torvald Kvamme i Bulder Bank. | Foto: Bulder Bank.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12440066.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Bulder%2520Bank-sjef%2520Torvald%2520Kvamme.jpg)
Analyseselskapet Experian sa nylig til FinansWatch at de mener det er flere grep en bedrift i finansbransjen kan ta for å få kunder til å dele mer personopplysninger. Men det er ikke så enkelt som å bare ønske seg mer opplysninger om sine kunder. Det er en hårfin balanse mellom å ta risiko, og bruke tid på innhenting av data.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.