Experian: Slik får du kunder til å dele mer personlig informasjon
Rask og digitalisert ombordstigningsprosess er blitt viktig for finansbransjen. Analyseselskapet Experian forteller hvordan man kan få kunden til å gi fra seg mer personopplysninger enn de i utgangspunktet ønsker.
![Konsulent Jon Marius Bru hos Experian Norge mener selskapene må bli bedre til å bruke dataen man innehar på kunder. | Foto: Experian.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13669456.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jon%2520Marius%2520Bru,%2520Experian.jpg)
Analyseselskapet Experian ønsket å se på hvordan bedrifter og forbrukere har forandret seg under pandemien og den digitale utviklingen av samfunnet. Konsulent Jon Marius Bru hos Experian Norge forteller hvilke mønstre de så, og hvordan forbrukere nå ønsker å søke på kreditt.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.