Nordea-sjefen: – Vi har et luksusproblem som må håndteres

Nordea har et luksusproblem, ifølge administrerende direktør Snorre Storset i Nordea Norge. – Vi er fantastisk glade for at kundene velger oss, men vi må ha nok kapasitet til å gi gode kundeopplevelser også i siste halvår, sier Storset til FinansWatch.
– Utfordringen blir å opprettholde et høyt servicenivå og ta unna alle volumene på en god måte, sier Snorre Storset i Nordea Norge. | Foto: Nordea
– Utfordringen blir å opprettholde et høyt servicenivå og ta unna alle volumene på en god måte, sier Snorre Storset i Nordea Norge. | Foto: Nordea

For Nordea ble andre kvartal et sterkt kvartal. Storset trekker frem at veksten er tilbake i privatmarkedet og at det har vært en oppgang i utlån til bedrifter. Han tror på en «jevn og god» vekst fremover.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også