FinansWatch

Gjensidige vant pris for strategispill på app

Selskapet vant pris for årets beste internevent da sponsor- og eventforeningen delte ut årets priser. God aktivisering av alle involverte, mener eventansvarlig i Gjensidige.

FORNØYDE: Fra venstre: Lillian Moe Drotninghaug (eventansvarlig), Stian Grøstad (leder for sponsing og events) og Andreas Rivenes (markedskoordinator) i Gjensidige etter å ha mottat prisen for årets internevent. | Foto: Gjensidige

Selskapet vant for deres arrangement for Gjensidige Privat på Lillehammer, kalt «Jakten på ilden». Eventet gikk ut på at Gjensidige skulle få med seg de ansatte på best mulig måte inn i en ny forretningsstrategi.

– Vi ville sikre en god implementering, forståelse, motivasjon og et eierskap til den nye retningen selskapet tok. Da divisjon Privat lanserte sin nye strategi satt vi fokus på at alle skulle ha god kjennskap til målene, og forstå sin rolle på veien mot måloppnåelse, sier Lillian Moe Drotninghaug, eventansvarlig i Gjensidige, til FinansWatch. 

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch