Gjensidige vant pris for strategispill på app

Selskapet vant pris for årets beste internevent da sponsor- og eventforeningen delte ut årets priser. God aktivisering av alle involverte, mener eventansvarlig i Gjensidige.
FORNØYDE: Fra venstre: Lillian Moe Drotninghaug (eventansvarlig), Stian Grøstad (leder for sponsing og events) og Andreas Rivenes (markedskoordinator) i Gjensidige etter å ha mottat prisen for årets internevent. | Foto: Gjensidige
FORNØYDE: Fra venstre: Lillian Moe Drotninghaug (eventansvarlig), Stian Grøstad (leder for sponsing og events) og Andreas Rivenes (markedskoordinator) i Gjensidige etter å ha mottat prisen for årets internevent. | Foto: Gjensidige

Selskapet vant for deres arrangement for Gjensidige Privat på Lillehammer, kalt «Jakten på ilden». Eventet gikk ut på at Gjensidige skulle få med seg de ansatte på best mulig måte inn i en ny forretningsstrategi.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også